Porządek obrad
1.
Otwarcie posiedzenia, stwierdzenie prawomocności obrad (kworum)
2.
Przedstawienie porządku posiedzenia
3.
Przyjęcie protokołu z sesji z dnia 26.11.2024 r.
4.
Sprawozdanie Burmistrza o pracach w okresie międzysesyjnym
5.
Informacje przewodniczącego obrad o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym
6.
Rozpatrzenie projektów uchwał w sprawach:
1)
zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Gołdap na lata 2025– 2036
2)
zmiany budżetu Gminy Gołdap na 2025 rok
3)
udzielenia pomocy rzeczowej dla Województwa Warmińsko-Mazurskiego w celu realizacji zadania pn. „Dokumentacja projektowa wykonania chodnika przy drodze wojewódzkiej w Grabowie (DW 650)”
4)
zatwierdzenia wniosku o wsparcie ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Mieszkalnictwa na sfinansowanie objęcia udziałów w istniejącej Społecznej Inicjatywy Mieszkaniowej
5)
ustalenia opłat za korzystanie z cmentarzy komunalnych i Domu Przedpogrzebowego na terenie Gminy Gołdap
6)
przejęcia do ponownego prowadzenia przez Gminę Gołdap Szkoły Podstawowej w Galwieciach
7)
zatwierdzenia do realizacji projektu pod tytułem Klub Integracji Społecznej „Aktywni w Gołdapi”
8)
wyrażenia zgody na wydzierżawienie nieruchomości gruntowej stanowiącej własność Gminy Gołdap w trybie ustnego przetargu nieograniczonego na czas nieoznaczony
9)
zatwierdzenia ,,Planu Odnowy Miejscowości Sołectwa Marcinowo na lata 2025-2032”
10)
zatwierdzenia do realizacji projektu pod tytułem ,,Partnerstwo uzdrowisk dla rozwoju pogranicza”
11)
rozpatrzenia wniosku z dnia 17 lutego 2025 r.
12)
rozpatrzenia wniosku z dnia 26 lutego 2025 r.
13)
rozpatrzenia petycji z dnia 20 lutego 2025 r.
9.
Zapytania przewodniczących organów wykonawczych jednostek pomocniczych