Porządek obrad
1.
Otwarcie posiedzenia, stwierdzenie prawomocności obrad (kworum)
2.
Przedstawienie porządku posiedzenia
3.
Przyjęcie protokołu z sesji z dnia 26.08.2025 r.
4.
Sprawozdanie Burmistrza o pracach w okresie międzysesyjnym
5.
Informacje przewodniczącego obrad o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym
6.
Obecna sytuacja związana z Zakładem Przyrodoleczniczym
7.
Obecna sytuacja dotycząca realizacji inwestycji pn. „Budowa amfiteatru w Parku Zdrojowym w Gołdapi”
8.
Rozpatrzenie projektów uchwał w sprawach:
1)
zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Gołdap na lata 2025-2036
2)
zmiany budżetu Gminy Gołdap na 2025 rok
3)
konsultacji społecznych z mieszkańcami Gminy Gołdap dotyczących budżetu obywatelskiego
4)
wprowadzenia Gołdapskiej Karty Mieszkańca
5)
wyznaczenia płatnych parkingów, wysokości stawek opłat za parkowanie pojazdów i opłaty podwyższonej, sposobu ich pobierania oraz wprowadzenia opłaty abonamentowej
6)
przyjęcia raportu z realizacji „Programu Ochrony Środowiska dla Gminy Gołdap na lata 2018-2021 z perspektywą na lata 2022-2025 za okres 2023-2024
7)
uchwalenia „Programu Ochrony Środowiska dla Gminy Gołdap na lata 2025 - 2028 z perspektywą do roku 2032”
8)
określenia zasad dofinansowania do budowy przydomowych oczyszczalni ścieków dla budynków mieszkalnych położonych na terenie gminy Gołdap
9)
rozpatrzenia skargi z dnia 14 sierpnia 2025 r. na działalność kierownictwa Biblioteki Publicznej w Gołdapi
10)
wskazania kierunku działań dotyczących organizacji ruchu drogowego w celu ograniczenia ruchu tranzytowego pojazdów ciężarowych w Gołdapi
11.
Zapytania przewodniczących organów wykonawczych jednostek pomocniczych