« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie posiedzenia.

2. Przyjęcie porządku obrad.

3. Aktualny stan prawny inwestycji i perspektywa dalszej realizacji:

1) Omówienie wszystkich informacji, uzgodnień, spotkań i pism,

2) Przedstawienie stanowiska Urzędu Marszałkowskiego na 11 października 2024 (status projektu niefunkcjonalnego, terminy dokończenia realizacji i rozliczenia umowy dotacji).

4. Propozycja ugody a aktualne stanowiska stron:

1) Omówienie spornych kwestii, w tym faktury oraz wykazu zrealizowanych prac,

2) Wykaz spornych pozycji wraz z ich kwotami,

3) Inwentaryzacja powykonawcza gminy po zerwaniu umowy z wykonawcą.

1) Analiza opcji uwzględniających dotacje i możliwe scenariusze kontynuacji inwestycji bez dotacji.

6. Wolne wnioski.

7. Zamknięcie posiedzenia.

« Powrót do strony głównej