Porządek obrad
2.
Przyjęcie porządku obrad.
3.
Aktualny stan prawny inwestycji i perspektywa dalszej realizacji:
1)
Omówienie wszystkich informacji, uzgodnień, spotkań i pism,
2)
Przedstawienie stanowiska Urzędu Marszałkowskiego na 11 października 2024 (status projektu niefunkcjonalnego, terminy dokończenia realizacji i rozliczenia umowy dotacji).
4.
Propozycja ugody a aktualne stanowiska stron:
1)
Omówienie spornych kwestii, w tym faktury oraz wykazu zrealizowanych prac,
2)
Wykaz spornych pozycji wraz z ich kwotami,
3)
Inwentaryzacja powykonawcza gminy po zerwaniu umowy z wykonawcą.
5.
Perspektywy dalszego finansowania i warianty kontynuacji realizacji inwestycji:
1)
Analiza opcji uwzględniających dotacje i możliwe scenariusze kontynuacji inwestycji bez dotacji.
2)
Omówienie i zaopiniowanie stanowiska grupy radnych w sprawie realizacji inwestycji pn. "Budowa Zakładu Przyrodoleczniczego w Gołdapi"
7.
Zamknięcie posiedzenia.