Porządek obrad
1.
Otwarcie posiedzenia, stwierdzenie prawomocności obrad (kworum)
2.
Przedstawienie porządku posiedzenia
3.
Przyjęcie protokołu XVI sesji (30.12.2024 r., 7.01.2025 r., 15.01), XVII sesji (28.01.2025 r.)
4.
Sprawozdanie Burmistrza o pracach w okresie międzysesyjnym
5.
Informacje przewodniczącego obrad o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym
6.
Raport o stanie Gminy Gołdap za rok 2024:
1)
przedstawienie raportu o stanie Gminy Gołdap za rok 2024
7.
Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Gołdapi wotum zaufania
8.
Przedstawienie sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Gołdap za 2024 rok
9.
Przedstawienie Uchwały Nr 1/2025 Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Gołdapi z dnia 29 maja 2025 r. w sprawie wydania opinii o sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy Gołdap za 2024 rok oraz o innych materiałach towarzyszących wnioskowi o udzielenie absolutorium
10.
Przedstawienie Uchwał Regionalnej Izby Obrachunkowej w Olsztynie w sprawach:
1)
wydania opinii o przedłożonym przez Burmistrza Gołdapi sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy Gołdap za 2024 r.
2)
zaopiniowania wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Gołdapi w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Gołdapi z tytułu wykonania budżetu za 2024 rok
11.
Rozpatrzenie projektów uchwał w sprawach:
1)
zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Gołdap za 2024 rok;
2)
udzielenia absolutorium Burmistrzowi Gołdapi za rok 2024;
3)
zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Gołdap na lata 2025-2036
4)
zmiany budżetu Gminy Gołdap na 2025 rok
5)
powołania Lokalnego Ośrodka Wiedzy i Edukacji w Gminie Gołdap
6)
zmieniająca uchwałę w sprawie ustalenia planu sieci publicznych szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Gołdap oraz określenia granic obwodów publicznych szkół podstawowych
7)
ustalenia sieci publicznych przedszkoli i oddziałów przedszkolnych w publicznych szkołach podstawowych prowadzonych przez Gminę Gołdap
14.
Zapytania przewodniczących organów wykonawczych jednostek pomocniczych
15.
Bieżąca sytuacja i funkcjonowanie OSiR
16.
Informacja Burmistrza o zaawansowaniu prac przy realizacji zadań inwestycyjnych
17.
Informacja Burmistrza o rozdysponowaniu środków z „Patronatu Burmistrza”