« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie posiedzenia, stwierdzenie prawomocności obrad (kworum)

4. Sprawozdanie Burmistrza o pracach w okresie międzysesyjnym

5. Informacje przewodniczącego obrad o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym

6. Raport o stanie Gminy Gołdap za rok 2024:

2) debata nad raportem

8. Przedstawienie sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Gołdap za 2024 rok

9. Przedstawienie Uchwały Nr 1/2025 Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Gołdapi z dnia 29 maja 2025 r. w sprawie wydania opinii o sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy Gołdap za 2024 rok oraz o innych materiałach towarzyszących wnioskowi o udzielenie absolutorium

10. Przedstawienie Uchwał Regionalnej Izby Obrachunkowej w Olsztynie w sprawach:

1) wydania opinii o przedłożonym przez Burmistrza Gołdapi sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy Gołdap za 2024 r.

2) zaopiniowania wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Gołdapi w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Gołdapi z tytułu wykonania budżetu za 2024 rok

11. Rozpatrzenie projektów uchwał w sprawach:

12. Interpelacje radnych

13. Zapytania radnych

14. Zapytania przewodniczących organów wykonawczych jednostek pomocniczych

15. Bieżąca sytuacja i funkcjonowanie OSiR

16. Informacja Burmistrza o zaawansowaniu prac przy realizacji zadań inwestycyjnych

17. Informacja Burmistrza o rozdysponowaniu środków z „Patronatu Burmistrza”

18. Wolne wnioski

19. Zamknięcie sesji

« Powrót do strony głównej