« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie posiedzenia, stwierdzenie prawomocności obrad (kworum)

2. Przedstawienie porządku posiedzenia

3. Przyjęcie protokołów z sesji z dnia 25.03.2025 r., 29.04.2025 r., 28.10.2025 r.

4. Sprawozdanie Burmistrza o pracach w okresie międzysesyjnym

5. Informacje przewodniczącego obrad o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym

6. Rozpatrzenie projektów uchwał w sprawach:

1) zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Gołdap na lata 2025-2036

2) zmiany budżetu Gminy Gołdap na 2025 rok

3) przejęcia do prowadzenia przez Gminę Gołdap zadania publicznego w zakresie nauczania religii Kościoła Zielonoświątkowego

4) przyjęcia Programu współpracy Gminy Gołdap z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2026

5) wysokości ekwiwalentu pieniężnego dla strażaków ratowników ochotniczych straży pożarnych i kandydatów na strażaków ratowników ochotniczych straży pożarnych

6) przyjęcia „Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Gołdap na rok 2026”;

8) rozpatrzenia skargi z dnia 1 października 2025 r. na zachowanie Burmistrza Gołdapi podczas dożynek gminnych

7. Informacja Przewodniczącej Rady Miejskiej w Gołdapi dotycząca oświadczeń majątkowych radnych za 2024 rok

8. Informacja Burmistrza Gołdapi dotycząca oświadczeń majątkowych pracowników Urzędu Miejskiego w Gołdapi oraz kierowników i pracowników jednostek organizacyjnych Gminy Gołdap za 2024 rok

9. Zapoznanie się z informacją o realizacji zadań oświatowych w Gminie Gołdap

10. Interpelacje radnych

11. Zapytania radnych

12. Zapytania przewodniczących organów wykonawczych jednostek pomocniczych

13. Wolne wnioski

14. Zamknięcie sesji

« Powrót do strony głównej