Porządek obrad
1.
Otwarcie posiedzenia, stwierdzenie prawomocności obrad (kworum)
2.
Przedstawienie porządku posiedzenia
3.
Przyjęcie protokołów z sesji z dnia 25.03.2025 r., 29.04.2025 r., 28.10.2025 r.
4.
Sprawozdanie Burmistrza o pracach w okresie międzysesyjnym
5.
Informacje przewodniczącego obrad o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym
6.
Rozpatrzenie projektów uchwał w sprawach:
1)
zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Gołdap na lata 2025-2036
2)
zmiany budżetu Gminy Gołdap na 2025 rok
3)
przejęcia do prowadzenia przez Gminę Gołdap zadania publicznego w zakresie nauczania religii Kościoła Zielonoświątkowego
4)
przyjęcia Programu współpracy Gminy Gołdap z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2026
5)
wysokości ekwiwalentu pieniężnego dla strażaków ratowników ochotniczych straży pożarnych i kandydatów na strażaków ratowników ochotniczych straży pożarnych
6)
przyjęcia „Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Gołdap na rok 2026”;
7)
określenia zasad dofinansowania do budowy przydomowych oczyszczalni ścieków dla budynków mieszkalnych położonych na terenie gminy Gołdap
8)
rozpatrzenia skargi z dnia 1 października 2025 r. na zachowanie Burmistrza Gołdapi podczas dożynek gminnych
7.
Informacja Przewodniczącej Rady Miejskiej w Gołdapi dotycząca oświadczeń majątkowych radnych za 2024 rok
8.
Informacja Burmistrza Gołdapi dotycząca oświadczeń majątkowych pracowników Urzędu Miejskiego w Gołdapi oraz kierowników i pracowników jednostek organizacyjnych Gminy Gołdap za 2024 rok
9.
Zapoznanie się z informacją o realizacji zadań oświatowych w Gminie Gołdap
12.
Zapytania przewodniczących organów wykonawczych jednostek pomocniczych