Porządek obrad
1.
Otwarcie posiedzenia, stwierdzenie prawomocności obrad (kworum)
2.
Przedstawienie porządku posiedzenia
3.
Przyjęcie protokołu sesji z dnia 7.05.2024 r.; 13.05.2024 r.
4.
Sprawozdanie Burmistrza o pracach w okresie międzysesyjnym
5.
Informacje przewodniczącego obrad o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym
6.
Rozpatrzenie projektów uchwał w sprawach:
1)
zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Gołdap na lata 2024– 2039
2)
wprowadzenia zmian w budżecie Gminy Gołdap w 2024 roku
3)
uchwalenia dokumentu pn. „Projekt założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla Gminy Gołdap na lata 2024-2039“
4)
wyboru delegata Gminy Gołdap do Zgromadzenia Ogólnego Związku Miast Polskich
5)
rozpatrzenie skargi z dnia 26 marca 2024 r. (data wpływu 28.03.2024 r.)
6)
rozpatrzenie skargi z dnia 26 marca 2024 r. (data wpływu 29.03.2024 r.)
7)
rozpatrzenie skargi z dnia 26 marca 2024 r. (data wpływu 23.04.2024 r.)
8)
przekazania wniosku sołtysa z dnia 10 maja 2024 r.
9.
Zapytania przewodniczących organów wykonawczych jednostek pomocniczych