« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie posiedzenia, stwierdzenie prawomocności obrad (kworum)

2. Przedstawienie porządku posiedzenia

3. Sprawozdanie Burmistrza o pracach w okresie międzysesyjnym

4. Informacje przewodniczącego obrad o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym

5. Rozpatrzenie projektów uchwał w sprawach:

1) pokrycia części kosztów gospodarowania odpadami komunalnymi z dochodów własnych niepochodzących z pobranej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi

2) zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Gołdap na lata 2024– 2039

3) zmiany budżetu Gminy Gołdap na 2024 rok

5) przekazania do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Olsztynie skargi na uchwałę Rady Miejskiej w Gołdapi

6. Zapoznanie się z informacją o realizacji zadań oświatowych w Gminie Gołdap

7. Interpelacje radnych

8. Zapytania radnych

9. Zapytania przewodniczących organów wykonawczych jednostek pomocniczych

10. Wolne wnioski

11. Zamknięcie sesji

« Powrót do strony głównej