Porządek obrad
1.
Otwarcie posiedzenia, stwierdzenie prawomocności obrad (kworum)
2.
Przedstawienie porządku posiedzenia
3.
Sprawozdanie Burmistrza o pracach w okresie międzysesyjnym
4.
Informacje przewodniczącego obrad o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym
5.
Rozpatrzenie projektów uchwał w sprawach:
1)
pokrycia części kosztów gospodarowania odpadami komunalnymi z dochodów własnych niepochodzących z pobranej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
2)
zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Gołdap na lata 2024– 2039
3)
zmiany budżetu Gminy Gołdap na 2024 rok
4)
zaopiniowania wniosku o uznanie lasów za ochronne oraz pozbawienia charakteru ochronnego
5)
przekazania do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Olsztynie skargi na uchwałę Rady Miejskiej w Gołdapi
6.
Zapoznanie się z informacją o realizacji zadań oświatowych w Gminie Gołdap
9.
Zapytania przewodniczących organów wykonawczych jednostek pomocniczych