Porządek obrad
1.
Otwarcie posiedzenia, stwierdzenie prawomocności obrad (kworum)
2.
Przedstawienie porządku posiedzenia
3.
Przyjęcie protokołu z sesji z dnia 4 listopada 2024 r.
4.
Sprawozdanie Burmistrza o pracach w okresie międzysesyjnym
5.
Informacje przewodniczącego obrad o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym
6.
Rozpatrzenie projektów uchwał w sprawach:
1)
zmieniająca uchwałę w sprawie wprowadzenia zarządzenia poboru opłaty uzdrowiskowej w drodze inkasa oraz określenia inkasentów i wysokości wynagrodzenia za inkaso
2)
określenia zasad udzielania dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków lub znajdującym się w gminnej ewidencji zabytków, usytuowanym na terenie Gminy Gołdap
3)
zatwierdzenia planu pracy Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Gołdapi na 2025 rok
4)
rozpatrzenia skargi z dnia 15 listopada 2024 r.
7.
Przedstawienie sprawozdania Komisji Rewizyjnej za 2024 rok.
8.
Przedstawienie sprawozdania Komisji Skarg, Wniosków i Petycji za 2024 rok
9.
Aktualna sytuacja Zakładu Przyrodoleczniczego
12.
Zapytania przewodniczących organów wykonawczych jednostek pomocniczych