« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie posiedzenia, stwierdzenie prawomocności obrad (kworum)

3. Przyjęcie protokołów z sesji z dnia 19.09.2024 r. (VIII), 24.09.2024 r. (IX), 9.09.2024 r. (X)

4. Sprawozdanie Burmistrza o pracach w okresie międzysesyjnym

5. Informacje przewodniczącego obrad o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym

6. Rozpatrzenie projektów uchwał w sprawach:

7. Przedstawienie informacji Wojewody Warmińsko – Mazurskiego dotyczącej oświadczeń majątkowych Przewodniczącego Rady Miejskiej i Burmistrza Gołdapi za 2023 r.

8. Informacja Przewodniczącej Rady Miejskiej w Gołdapi dotycząca oświadczeń majątkowych radnych za 2023 r.

9. Informacja Burmistrza Gołdapi dotycząca oświadczeń majątkowych pracowników Urzędu Miejskiego w Gołdapi oraz kierowników i pracowników jednostek organizacyjnych Gminy Gołdap za 2023 rok

10. Informacja o podmiotach, w których realizowane będą kontrolowane prace na cele społeczne oraz prace społecznie użyteczne na terenie miasta i gminy Gołdap w 2025 roku

11. Informacja Burmistrza Gołdapi o podmiotach, na rzecz których wykonywane są przez nieletnich prace społeczne

12. Interpelacje radnych

13. Zapytania radnych

14. Zapytania przewodniczących organów wykonawczych jednostek pomocniczych

15. Wolne wnioski

16. Zamknięcie sesji

« Powrót do strony głównej