Porządek obrad
1.
Otwarcie posiedzenia, stwierdzenie prawomocności obrad (kworum)
2.
Przedstawienie porządku posiedzenia
3.
Przyjęcie protokołów z sesji z dnia 19.09.2024 r. (VIII), 24.09.2024 r. (IX), 9.09.2024 r. (X)
4.
Sprawozdanie Burmistrza o pracach w okresie międzysesyjnym
5.
Informacje przewodniczącego obrad o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym
6.
Rozpatrzenie projektów uchwał w sprawach:
1)
zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Gołdap na lata 2024– 2039
2)
zmiany budżetu Gminy Gołdap na 2024 rok
3)
zmieniająca uchwałę w sprawie wprowadzenia opłaty uzdrowiskowej w miejscowości Gołdap oraz określenia wysokości dziennych stawek opłaty uzdrowiskowej
4)
zmieniająca uchwałę w sprawie wprowadzenia opłaty miejscowej, ustalenia jej stawki, zarządzenia poboru w drodze inkasa, określenia terminów płatności i wysokości wynagrodzenia za inkaso
5)
zmieniająca uchwałę w sprawie wprowadzenia na terenie miasta Gołdap opłaty targowej oraz ustalenia wysokości i sposobu poboru opłaty targowej
6)
określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych
7)
określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości
8)
zaliczenia drogi do kategorii dróg gminnych oraz ustalenia przebiegu drogi gminnej nr 137046 N
9)
zmiany uchwały w sprawie zasad korzystania ze skweru i parkingu miejskiego na Placu Zwycięstwa w Gołdapi
10)
zmieniająca uchwałę nr XXX/245/2020 Rady Miejskiej w Gołdapi z dnia 24 listopada 2020 r. w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Gołdap
11)
określenia zasad dofinansowania do budowy przydomowych oczyszczalni ścieków dla budynków mieszkalnych położonych na terenie gminy Gołdap
12)
rozpatrzenia petycji z dnia 30 września 2024 r.
13)
przedłużenia terminu rozpatrzenia skargi z dnia 24 września 2024 r.
7.
Przedstawienie informacji Wojewody Warmińsko – Mazurskiego dotyczącej oświadczeń majątkowych Przewodniczącego Rady Miejskiej i Burmistrza Gołdapi za 2023 r.
8.
Informacja Przewodniczącej Rady Miejskiej w Gołdapi dotycząca oświadczeń majątkowych radnych za 2023 r.
9.
Informacja Burmistrza Gołdapi dotycząca oświadczeń majątkowych pracowników Urzędu Miejskiego w Gołdapi oraz kierowników i pracowników jednostek organizacyjnych Gminy Gołdap za 2023 rok
10.
Informacja o podmiotach, w których realizowane będą kontrolowane prace na cele społeczne oraz prace społecznie użyteczne na terenie miasta i gminy Gołdap w 2025 roku
11.
Informacja Burmistrza Gołdapi o podmiotach, na rzecz których wykonywane są przez nieletnich prace społeczne
14.
Zapytania przewodniczących organów wykonawczych jednostek pomocniczych