« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie posiedzenia, stwierdzenie prawomocności obrad (kworum)

4. Sprawozdanie Burmistrza o pracach w okresie międzysesyjnym

5. Informacje przewodniczącego obrad o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym

6. Rozpatrzenie projektów uchwał w sprawach:

6) przyjęcia Programu współpracy Gminy Gołdap z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2026

7. Przedstawienie informacji Wojewody Warmińsko – Mazurskiego dotyczącej oświadczeń majątkowych Przewodniczącej Rady Miejskiej i Burmistrza Gołdapi za 2024 r.

8. Informacja o podmiotach, w których realizowane będą kontrolowane prace na cele społeczne oraz prace społecznie użyteczne na terenie miasta i gminy Gołdap w 2026 roku

9. Informacja o podmiotach, w których realizowane będą kontrolowane prace na cele społeczne przez nieletnich na terenie miasta i gminy Gołdap w 2026 roku

10. Interpelacje radnych

11. Zapytania radnych

12. Zapytania przewodniczących organów wykonawczych jednostek pomocniczych

13. Wolne wnioski

14. Zamknięcie sesji

« Powrót do strony głównej