Porządek obrad
1.
Otwarcie posiedzenia, stwierdzenie prawomocności obrad (kworum)
2.
Przedstawienie porządku posiedzenia
3.
Przyjęcie protokołów z sesji: XVI (30.12.2024 r./8.01.2025 r./15.01.2025 r.); XVII (28.01.2025 r.); XVIII (11.02.2025 r.); XIX (25.02.2025 r.)
4.
Sprawozdanie Burmistrza o pracach w okresie międzysesyjnym
5.
Informacje przewodniczącego obrad o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym
6.
Informacja bieżąca o funkcjonowaniu spółki Gold Medica
7.
Rozpatrzenie projektów uchwał w sprawach:
1)
zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Gołdap na lata 2025-2036
2)
zmiany budżetu Gminy Gołdap na 2025 rok
3)
zmieniająca uchwałę w sprawie wprowadzenia zarządzenia poboru opłaty uzdrowiskowej w drodze inkasa oraz określenia inkasentów i wysokości wynagrodzenia za inkaso
4)
wprowadzenia na terenie miasta Gołdap opłaty targowej oraz ustalenia wysokości i sposobu poboru opłaty targowej
5)
organizacji wspólnej obsługi w wybranym zakresie placówkom oświatowym Gminy Gołdap zaliczanym do sektora finansów publicznych
6)
utworzenia rachunków dochodów samorządowych oświatowych jednostek budżetowych
7)
zmieniająca uchwałę w sprawie ustalenia składu osobowego Komisji Rozwoju Obszarów Wiejskich Rady Miejskiej w Gołdapi
8)
zmieniająca uchwałę w sprawie ustalenia składu osobowego Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej w Gołdapi
9)
zmiana statutu Gminy Gołdap
10.
Zapytania przewodniczących organów wykonawczych jednostek pomocniczych